tråkdag...

Varit allmänt slö även idag ....Kom iväg sent till stugan så något städat blev det inte :(   Men har handlat det på min lista tills i morgon, men kommit på lite som vi glömt skriva på listan. Måste komma ihåg att ringa syrran innan hon åker ut så hon får handla det.....

Här ute i stugan fanns redan den andra syrran med familj så A har haft det toppen med kusinerna. Så sova stod inte högt på listan när det va dax för det och det går nog inte så bra eller så har Sambon också somnat ;)

Ringt och Grattat Dottern som fyller år idag. Störde i skolan men vi prata en stund ändå ;)  Hon verkar trivas och det är skönt för min del =)  Hon skulle ut och äta med sin rumskompis idag och det tycker jag låter trevligt. I morgon bär det av till London för deras del inte heller så dumt.

Nu hoppas jag på fint väder tills i morgon. Just nu blåser det massor här och det hoppas jag vi slipper i morgon.



Bild från stugan tagen för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0