tävling!

Finns en mysig blomsterbutik i närheten av mig. Tjejen som har butiken har även en blogg och en facebook sida. Nu har hon en tävling på sin blogg som jag vill tipsa om. Om ni inte vill vara med och tävla så passa ändå på att kolla in hennes blogg, hon visar massor med fina bilder från sin butik. I butiken säljer hon inte bara blommor utan även från CultDesign ( som vinsten är i från), Snö och Miljögården + en massa andra förstås.

 

Jag gillar ju CultDesing som ni redan vet och just dessa påminner mig om havet. Dessa skulle passa jätte fint ute vid stugan

Update; Nu har Elli ändrat lite på tävlingsreglerna nu kan vi med blogg tipsa om tävlingen på våra bloggar och vara med i tävlingen på så sätt. Bra va!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Håller tummarna för dig, å tackar för tipst om en ny blogg - den ska jag spana in! Hoppas du får en fin vecka, kram kram.

2010-03-15 @ 13:09:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: BlomsterDesign

Självklart får du vara med :)

Lycka till!

Kram elli

2010-03-18 @ 09:52:31
URL: http://blomsterdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0