lördagsmorgon

NU ÄR det mycket.....Men som jag skrivit tidigare, bara trevligt sådant som ska/måste göras =)  Men tyvärr lite tyst här på bloggen.....

Gårdagen spenderades mesta delen på jobbet, i soffan och i bilen......Just ja och surströmmingsskivan i torsdags va mycket trevlig men som sagt jag åkte hem tidigt då jag skulle jobba dagen efter.

Idag är det jobb igen som gäller. Har också planer på att hinna köpa en ny vinterjacka som jag sett en annons på. Hoppas nu bara att det finns kvar i min storlek och i någon annan färg än vit ;)  Handlas mat är också givet när jag är i stora staden. En (eller kanske två;) födelsedagspresenter ska inhandlas också då A;s fadder fyller år i morgon. Vi ska även på ett 10-årskalas på tisdag kom jag just på.....

Kvällen kommer nog att tillbringas i soffan igen. Börja ju något nytt musikprogram förra lördagen som vi såg litelite från söndagens repris men som kändes som ett helt ok tv-program en kväll i soffan som man inte behöver följa hela tiden utan kan prata och umgås till =)

Sambon och A ska ut i skogen med kusinerna i dag bllir nog ett par korvar grillade där till lunch. Är allt lite avis på att jag inte är hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ibland får det lov att bli lite tyst på bloggen. Jag har också känt lite så denna veckan. Här hemma händer verkligen hur mycket som helst just nu och man kan ju inte (och vill inte) skriva ut allt på bloggen.



Tack för gratulationen! ^^

Ska absolut krama om Ludwig, även om jag inte tror han förstår riktigt vad det innebär ännu. :)



Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2010-10-30 @ 08:32:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Nu har jag en ny spännande tävling på min blogg där du kan vinna en lyxig goodiebag! Kika gärna in och var med.



Kram & trevlig Weekend!

2010-10-30 @ 15:55:49
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0