måndagslista

Åh idag känns det som jag har massor med saker att vara extra glad och positiv över, få se om jag lyckas få ner dom på min måndagslista =)

♥  Va på ett härligt och vackert bröllop igår, tack för att vi fick vara med

♥  Mina älskade ungar va skulle jag göra utan er, teck för all hjälp

♥  Hösten är här med allt mys som det tillhör, Sambon fick två fina ljus "mojäner" när han fyllde år som tänts varje kväll =)

♥  Ska på kalas hos ena sytern som fyller år idag

♥  Älskade Sambon och jag har ledigt idag (pga gårdagens bröllop)

♥  Storas sonen har fått förfrågan om ett fast jobb ( inget han vill göra hela livet dock, tidningsutkörare, ska få besked om jobbet han vill ha i veckan, hoppas på lika tur då )

♥  Känner lite röj och slang känslor ;)


Besök Jennyn och läs fler listor!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig lista å så skoj att ni var på bröllop i går, var nog många som slog till 101010 :-) Kraaaaam!

2010-10-11 @ 14:44:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0