rensa och kasta

Blev en dag med en massa kasta och slänga igår. När jag flytta hir för 6år sedan !! (hur fort tiden går) så fick inte allt plats så jag fick lagra lite saker hos mamma och pappa. Tanken va att jag skulle ta tag i det inom någon månad eller så, men nu har det som sagt gått 6 år.... Så igår börja jag rensa lite där inne =)  Men när det va dax att åka hem så bestämde jag för att åka tillbaka idag och plocka ut allt och helst bli av med det mesta. Åtminstonne ställa iordning så mamma och pappa ska kunna använda rummet och komma åt i sina skåp där inne. Det värsta är att det blivit ett skräp rum där alla (ja många i alla iallafall)ställt in en massa saker som man behöver förvara...


 Bild lånad från nätet.

Så här illa ser det inte ut iallafall =)  Allt (nästan) är ner stoppade i lådor. Finns även ett skrivbord som dom stora barnen hade tidigare som egentligen skulle ha kastas direkt istället för att ställas in i rummet....Finns ävet ett solarium med nästan nya rör (halvkropps heter det så när man solar hela kroppen men bara en sida i taget?) som jag ska försöka sälja för några hundringar. För det blir ingen mera konstgjort sol för min del....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0