utvecklingssamtal

Torsdagsmorgon, och första sovmorgonen på jag vet inte hur länge......men som på beställning ville A gå upp tidigt :(  Igår när vi skulle till dagis kunde han sova hur länge som helst......

Nu på morgonen har vi ätit frukost ihop, alla barnen och jag, det va länge sen =)  Fanns inte så mycket till frukost hemma så idag blir det till att "storhandla".

Dottern va iväg och klippte sig så nu har hon lugg igen. Och idag är det Stora sonen tur att bli klippt =)  Han är såå lång hårig så det behövs verkligen ;)  Men han tänker minnsan inte klippas sig kort ;)  Jag är "nöjd" bara han fixar en frisyr =)

Ska nu fixa iordning oss här hemma. Ska åka på A;s första utvecklingssamtal !?!  Känns som lite tidigt, men tror nog inte att det är så avancerat som det låter. Mest att vi och dagis ska få prata lite om A utveckling. Dom träffar ju honom mest och med andra barn. Vi pratar väldigt mycket med dagispersonalen nästan varje dag så vi har nog rätt bra koll, tror jag =)



Bild från hotell rummet i Italien =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Svar: jag tycker absolut att du ska börja som konsult

Min utbildare heter Maria

2010-09-23 @ 08:15:15
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0