länge sen....

Hmm nu har det blívit ett lååång uppehåll....har inget att skylla på förutom tidsbrist......eller nått sånt....

Vi hade en toppen tur till Göteborg, ätit, druckit och fikat gott =)  Vi va ett glatt gäng som gillar att fika så det blev både en och två turer på fik =)
Gick i en massa affärer men jag handla inget, joo krokar med sifffror på från Ålhens rea ;)  Antingen något för A eller så blir det en bra present framöver ;)
Hmm just ja ska på kalas på fredag då kusinens dotter fyller oj hjälp hon blir nog 15. Hua vad tiden går. Och vad köper man till en sån tro...Blir nog en sväng in och kolla hlasband eller något annat smycke tror jag....

Igår va jag hemma med A som är förkyld, hostar och snorar :(  Börjar visserligen bli bättre men bra är han inte. Vi åkte dock och hälsa på Morfar som fyllde 79 igår. A hade gjort ett pappersflygplan som han gav honom. Det har A pratat om länge att han skulle göra så han va såå lycklig =)

Idag tror jag det blir en sväng till Stora staden. För just ja har är en anledning till att det inte blivit så många inlägg, min dator är slut :(  Hoppas att kära Sambon kan få ut dom kort jag inte hunnit spara på serven....Det mesta andra finns på flera platser.

Har också jobbat hårt med att boka in några MarKay visningar. Kul men svårt vill ju inte bli en sån som vännerna låter bli att svara när dom ser att det är jag som ringer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0