onsdag

Trött det är vad jag är....Sover dåligt...mycket i huvudet just nu.....Roliga saker men dom tar tid att fundera på .....

Idag har det känns som vår i luften, och solsken =)  Det gjorde min trötthet mindre kännbar under dagen. Men efter ett eftermiddagspass på jobbet är jag nu trött...

Han springa in en snabbis på den lilla gallerian. Där köpte jag ett SNÖ armband till 15 åringen på fredag. Titta även på en massa snygga stövlar som va nersatta med 70% tyvärr fanns inga som jag gillade i min storlek. Däremot kom jag hem med en snygg väska =)  En sån har jag letat efter en längre tid.

Nu bjuder Sambon på glass :)  Gott men det går åt pipsvängen med min försöka äta mindre diet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0