snökaos....

Nja kanske inte riktigt med skolbussarna är inställda lika så lektionerna på gymnasiet för Dottern så hon är hemma. Sambon och Stora sonen åkte till jobbet och kom fram och räknar med att komma hem utan problem....

Vi har däremot inga planer på att gå ut något idag även fast det kanske skulle behövas...A har mycket spring i bena som behöver ut....Just nu är han inne i en period med en massa NEJ, va tysta ni stör mig....., osv......'
Just nu åker han skidor på WII så lite energi gör han av med ;)

Gjorde inte allt plock som jag tänkt igår så har lite sånt kvar tills idag :) Lovat mig själv att ringa och boka tid för MaryKay klass med dom två som skulle kolla om dom kunde. Hoppas! Förstår att det kan bli körigt att hinna innan den 17 men hade gärna velat beställa från jumpstarten....Kanske ska försöka beställa hem lite sånt jag hoppas kunna få sålt som jag kan sälja sen....Om inte annat så finns det sånt jag inte har som jag skulle vilja ha för att kunna visa....Syrran maila igår och erbjöd mig att få en deo body spritzer lotus&bambo som hon inte använde längre. Det tackar vi för, en sak till att visa upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0