ny dator =)

Jag är glad =)   Jag har "fått" en ny dator =)  Sambo har hjälpt mig att komma igång. Lite nytt jämnfört men min gamla, som jag köpte begagnad för ca 4 år sen tror jag det va. Tex kortkomandon till vänster som jag trycker på hela tiden fast det inte är meningen ;)  Den här har bluetooth så hoppas att jag blir snabbare på att lägga in bilderna som jag tar med mobilen =)  Ska bara lära mig hur jag ska göra.....

Tyvärr har jag nu missat alla mina favorit bloggar :(  Är superdålig på att lägga namnen på minnet utan har lagt mina favorit bloggar på favoriter och dom ligger nu i datorn som inte får någon ström.......Så lämna gärna en kommentar så jag hittar tillbaka =)   Självklart ska jag försöka googla fram några som jag har en liten humm om vad dom heter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0