veckan som gått.....

Så mycket kul det händer i mitt liv just nu =)   Tyvärr blir bloggen lidande.....

Mådagen bestod av jobb, satt i receptionen och det gillar jag. Kul att träffa en massa folk.
 På kvällen va det dax för makeup kväll med MaryKay. Superkul!  Fick en massa tips och trix. Har ni chansen att få vara med på en sån så ta den. Kul att kunna testa färger och sånt man inte gör till vardags. Nu va jag ju där som konsult (dock utan gäster) så hjälpte dom som hade många gäster med sig. Hade också turen på min sida och vann andra priset i lottdragningen för oss konsulenter =) Fick ett par örhängen med en mun och läppstift, superhäftiga =)  (hade dom på jobbet i veckan tyckte dom passa även där då jag ju jobbar inom tandvården och där gillar vi ju munnar ;)
Örhängena va "direktimporterade" från Dallas, min SD har varit dit flera gånger med företaget och brukar passa på att köpa hem lite saker som hon lottar ut.

Tisdagen va det också jobb i receptionen som gällde =)
På kvällen va jag hem till syrran och hennes döttrar och visa MK. Syrran använder redan produkterna och döttrarna har också testat några sen tidigare.

Onsdagen tillbringades på kurs med jobbet. Den gav inte så mycket tyvärr men lite nytt i allafall. Kvällen tillbringades i soffan med Sambon =)

Idag har jag en massa plockande här hemma som vanligt när jag jobbat mycket. Tvättmaskinen har gått varm hela veckan så det finns massor med tvätt att stryka bla. Har planerat att hinna med en massa bus med A också förstås =)

Kommentarer
Postat av: Katti

:) Tack för dina inlägg. Jag vet inte riktigt vad du vill veta mer? Jag tycker att jag har skrivit en hel del. Min blogg har också gått från att va en dagbok till att vara mer pepping och en bild av jobbet som konsult. Skriver i positiv ton endast om det som är bra. :) Som ledre får du en annan uppgift och ett annat ansvar. Du blir ett ansikte utåt. :) Kram till dej!

2011-02-10 @ 14:27:07
URL: http://kattitingeling.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt med en massa roligheter. :-)

2011-02-11 @ 10:53:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0