110113

Kursen i tisdags va mycket givande. Nu gäller det bara att tänka sig för och göra "rätt".

När jag kom hem till mamma och pappa (där jag hade min bil stod för att vi skulle samåka) så hade pappa fått åka till sjukhuset och vara kvar där över natten för observation. Han är hemma nu men fått en medicin att äta varje dag.

Gårdagen tillbringades först på jobbet, där jag satt vid datorn nästan hela tiden. Assa lite också då en av dom andra tandsköterskorna blev dålig så jag hoppa in. Men jag har så ont i min axel, inge kul :(
Väl hemma så hade jag glömt mina nycklar....så det va bara att börja skotta snö ( det går bra för axeln....konstigt...) och vänta på att dom andra skulle komma hemma. Har ju blivit "bortskämd" att ha Stora sonen hemma om dagarna ;)

Stora sonen har idag fått veta sin lön. Jag är superglad för han skull =) Blir bara lite "besviken" på min lön....han har 1000kr mindre än mig och jag har jobbat sen 1987. Vi har bägge två bara gymnasieutbildning, men han ett manligt jobb och jag ett kvinnligt.....(han får lika mycket som Sambon som även han har jobbat länge och har gymnasieutbildning, men han har ett manligt jobb...)

Min MaryKay beställning kom igår. Så jag har suttit och gjort en massa påsar. Ska nu bara lämna dom till mina kunder =) Hoppas dom kommer att bli lika nöjda med produkterna som jag är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0