Lördag

Hmm vad ska man säga, tiden den bara rinner iväg. Snart är det dax att börja jobba igen.

Dom senaste dagarna har vi mest bara varit lediga och haft det bra. Börjat lite smått att plocka bort julen ( sen fram och sent bort....), igår va vi till banken en svän och sen passa vi på att stor handla innan "allvaret" börjar igen ;)  Idag va planerna att storstäda också men det tror jag det får bli i morgon istället. För nu är vi bjudna på fika hos svärföräldarna och sne ska jag skjutsa Dottern till bussen, hon ska åka och hälsa på sina småsyskon ( va länge sen nu, tyvärr. Mamman till dom och deras pappa bor inte längre ihop så det blir långt mellan varven.)

Ikväll så ska vi grilla korv med A;s fadder. Det ska bli mys. Tog fram en fryst cheescake sen i somras ( som fortfarande smakade bra när vi prova en bit) så det får bli lite fika till efterätt också.

Och trot eller ej men idag har jag varit ute en sväng med stavarna igen. Tyvärr har det inte blivit så många svängar som jag bestämde i början på ledigheten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0