lördag....hmmm va visst söndag....

Idag har vi haft en småfix dag =)  Har hunnit strykit lite tvätt och tvättat en massa, just ja det pep just att den senaste va klar.....Ätit fruktsallad. Sett på en av A;s nya dvd, Fem myror är fler än fyra elefanter, det va nostalgi för mig som va med då =)  A och jag har också gjort fågelmat att sätta ut i morgon. Vi smälte cocosfett och hade i lite av varje bla solrosfrö, linfrö och havregryn. Skär även ner ett äpple som började bli dåligt.

Stora sonen har varit och styckat ett rådjur han sköt häromdagen, han fick hjälp av morfar. Själv har jag dock nästan förätit mig på rådjur då jag är uppväxt med sånt. Mina stora barns pappa är också jägare så har haft mycket kött i frysen tidigare.

Nu ska Sambon fixa mat, lyxigt värre ;)  Det blir stuvade makaroner och köttbullar =)

Om det blir som vi planerat ( har inte fått tag i honom ännu) så ska vi åka en sväng till A;fadder. Det är han som varit till oss dom senaste gångerna så nu är det våran tur att komma till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0