lördagsmorgon

Har tog vi en sån där lagom sovmorgon A och jag. Gick upp halv 8, helt ok om ni fårgar mig. Trots att jag hämta Dottern hos pojkvännen och inte kom hem förrän närmare 12. Både hon och jag önskar ibland att vi bodde mera civiliserat ;)  Men det är jag som valt att bo här ute då är det bara att skjutsa hit och dit....

Gådagen flöt på bra och vi hade fullt upp. Jag va hos frissan och A busade hos farmor. Känner mig nöjd med håret, men tror det är bara jag som ser att jag varit där ;)  Är mest luggen som gör att jag känner mig långhårig.....I morgon ska det bli lite mera färg i håret också och så kanske någon mera ser att jag klippt mig ;)

Passa även på att köpa lite garn, ja ni läste rätt....handarbeta är inte riktigt min greg =)  Men nästa vecka är vi några som ska börja på en "pyssel/handarbetskurs" och då måste man ju ha något att sysselsätta händerna med. Kan ju inte bara prata "skit" ;)  Hade sett en mössa i ett skylt fönster som jag gillade och när jag i går gick in och handla garnet så visar det sig att mössan är super lätt att sticka. Man stickar bara ett fyrkantigt stycke och syr ihop, kan det bli lättare?

 Så här är det tänkt att Åremössan ska se ut när den är färdig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0