måndag = lista

Idag passar det extra bra med en pepplista för i dag är det verkligen måndag......

♥  Lite roliga saker på jobbet inplanerade, jobbkurs i morgon tex

♥  Skicka in min första "riktiga" beställning till MaryKay, men nu behöver jag leta upp flera som vill att jag kommer och har klass och visar alla fina produkter som finns.

♥  Nu är vi på "rätt" sida om nyår, det blir ljusare och ljusare =)

♥  Sambon och jag spånar lite hit och dit på hans överaskning, någon som gissat vad det är ?

♥  Hann träffa en massa trevliga människor under vår ledighet, är glad för att vi får vara en del av era liv =)

Glöm nu inte för allt i världen att besöka Jennyn för fler listor, det ska jag göra så kommer jag säkert "hitta" massor med saker som gör mig extra glad just nu.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag gissar på bröllop

2011-01-11 @ 09:35:18
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0