personlig almenacka

Tävlingsdax!

Nu va det länge sen men den här önskar jag vinna.
Passar på att tipsa er du det är få som som är med och tävlar.
Det är avslutning på tävlingen idag så det gäller att snabba på.
Det är hos Johanna ni ska titta in.



OM jag skulle ha turen och vinna så skulle det bli en rosa med grå text på framsidan.
Inuti ska det finnas plats för att skriva dagistider, träning (måste komma igång....)
Och så ska det finnas plats att skriva in mina MaryKayklasser
för såna måste jag också få till.


Kommentarer
Postat av: Nina

precis den rosa hade jag förra året :)



hoppas allt är bra med dig och familjen.. kram

2011-01-10 @ 14:30:10
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0