en helt vanlig torsdag......

Ledig dag och känner mig sjuk :(   Inge kul har "massor" att göra idag. Men får "välja" ut det viktgiaste ;)  A har önskat att vi ska baka bullar så det får det bli. Själv har jag en massa städning som måste göras då det va lääänge sen dammsugaren va fram.....

Det är tråkväder ute så vi kommer att hålla oss inne och det kanske är lika bra det. Inget tvättande, ja inte som jag tänker hänga ut iallafall ;)

Nästa vecka är det fullt race och super tidigt på lördagmorgon (måste åka kl 02,30 hemifrån...) åker jag till Barcelona så ska försöka kolla igenom lite kläder och se vad som ska tvättas och stryckas innan dess. Är i allafall sommarvärme där fortfarande så det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0