måndagslista <3

I dag måste det bli en måndagslista, har tänkt skriva en i flera veckor nu men har inte blivit så. En dle veckor har jag funderat på om det skulle fått blivit en tisdagslista istället ;)

Här kommer iallafall min "Idag är jag extra glad för lista "


♥  Jag är numera Fru, lite häftigt faktiskt ;)

♥ Har världens bästa barn och man

♥ Ledig dag och hunnit träffa en massa kompisar till A

♥ Solen skiner och jag har tvätt hänger ute

♥ Ska iväg på MaryKay möte i kväll, det ger mig en massa energi


Titta in hos Jenny   och läs flera pepplistor  extra bra om man är lite låg för man får en massa "tips" på småsaker som man inte ens tänker på att man är glad för ;)

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom förbi här från Jennyn för att kika lite på din måndagslista.

Grattis till FRU-titeln då ;)

Hälsningar

Yohanna

2011-09-06 @ 13:42:34
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0