Mrs Moet

För er som inte gått in till Mrs Moet och redan kolla så kommer svaret här. Även fast jag absolut jag tycker ni ska in till Mrs Moet för hon har en kul blogg som handlar om livet, både med och motgångar, vardag som fest. Egenföretagare och numera även "anställd". Barnens aktiviteter och egentid. Ja ni ser där finns "ALLT".

Jo på fredag ska jag och Mannen (ja han som tidigare va Sambon) åka till den stora staden Stockholm. Gå på Lena Philipsson Drömshow tack vare en super vinst hos Mrs Moet. Vi ska även bo hotell, det har vi inte gjort tillsammans tidigare trots våra 12 år tillsammans. Vi ska bara vara, låter toppen för en sliten småbarnsmamma ( hmm just nu är det mycket även med dom stora barnen....) Tror vi kommer få en toppen helg :)

Kolla in filmen från Mrs Moet´s blogg där Bea Szenfelt berättar om kläderna till showen, 0,29 in på klippet så står det om flour tanten, så det måste ju passa mig perfekt ;)



Kommentarer
Postat av: Mrs Moet

Hej



Tack för fina ord om mig :)



Hoppas v hela mitt hjärta att du och mannen hade en supertrevlig kväll och att Lena var bra.

Jag ser nu i kväll att mitt mail till dig där jag bekräftar att biljetterna ligger i biljettluckan till er, inte har gått i väg från min iPhone.

Nu har jag lite ont i magen över att något kanske strulade till er helg?



Hoppas, hoppas att ni kom er iväg ändå och att ni hade kul.



Kram Åsa

2011-09-25 @ 19:41:18
URL: http://www.lifestyleblogs.se/mrsmoet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0