onsdagmorgon

Hade ledig dag igår. A och jag hade en skön dag med en massa häng ;)  Föst en stund inne i soffan framför en film sen gick vi ut idet fina vädret. Passa på att leka i "lekparken" som Maken håller på att fixa. Vi hoppade studsmatta och blåste såpbubblor. Ja ni hör ju vilken tioppendag vi hade ;)

Idag är det em jobb som gäller, det gillar det inte men har ju tur och behöver bara göra det en dag varann vecka....Men om jag går upp i tid så kommer det bli fler....Och slutar jag jobba på helgerna så kommer det bli så...

     Nästan den här snyggingen sitter på mitt finger nummera, den jag har är det "bara" nio stenar på. Hittar inte den hos Schalins.....


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Jättefin ring! Visst bär man sin vigselring med stolthet?! :)



Har varit inne på bloggen som du nämnde i din kommentar. Inspirerande!

2011-09-28 @ 10:20:21
URL: http://rebeckasblogg.wordpress.com
Postat av: Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej!

Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

2011-09-30 @ 18:12:19
URL: http://cancerfonden.se/sprid-budskapet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0