barnängen

                                                                                   
                                                                                   Bild från barnängen.
Köpte en ny flytande tvål häromdagen. Två för 30 kr, bra pris tyckte jag. När jag sen kom hem och ställde fram den på handfatet och börja använde den blev vi glatt överaskade. Luktar liljekonvalj tror jag, står ingen stans men det måste vara det den luktar. Har egentligen aldrig varit en stor "älskare" av liljekonvaljlukt, tycker att det luktar "fjortis" men den här luktar gott.
                                                    

Så här står det på Barnängens hemsida om min flytande tvål ; YOGHURT ALOE VERA med yoghurtprotein och aloe vera mjölk skyddar dina händer från uttorkning.  Kan bara hålla med.
För den som hellre gillar fasttvål finns den som det också =)

Kommentarer
Postat av: Marika Björklund

Hej, såg att du tyckte om Barnängens tvål. Därför tänkte jag att du kanske vore intresserad av Barnängens fotoutställning som just nu pågår i Bruno Götgatsbacken, och lever även på nätet www.barnangen.se/fotoutstallning. Inför firandet har Barnängen bjudit in fyra unga fotografer från Vidvinkel Foto för att få en personlig och samtida tolkning av Barnängen idag. Fotograferna är alla mellan 20 och 27 år och har fått fria händer att tolka Barnängen och presentera sina verk på det sätt de vill. Dessa moderna alster ställs ut tillsammans med många klassiska och välkända affischer och fotografier från Barnängens reklamarkiv.

2008-11-03 @ 15:32:19
URL: http://www.barnangen.se/fotoutstallning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0