bloggens första klädval

Ja nu är det dax för den här bloggens klädval. Känns lite läskigt. Att visa upp mig (trots att jag inte visar ansiktet ) och visa mina kläder som inte alltid är nya och moderiktiga. Jag använder bara sånt i trivs i, eller trodde att jag skulle trivas i när jag klädde på mig ;)  Är ju lite större än jag önskar :(

 
Inte så bra bild, dottern har tagit den med mobilen.


Idag har jag en  "tunika" från HM, den är ljusgrå och vitrandig men det syns inte på bilden. Den ingår i ett set och det tillhör grå leggings till. Minns inte riktigt men tror att det säljdes som "nattkläder" så jag har gjort som nergårdsemma, hon anväder ett snyggt nattline som klänning.
Jag använder mina gamla mammaleggings ( så är det när man är tjock, då passar fortfarande mammakläderna, fast det va 1 år sedan jag va gravid) från POP.
På fötterna har jag mina super sköna inneskor, letat men ser inte vad det är för märke. Dom är inhandlade på häslokost affäraren i A6 i Jönköping för något år sedan.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Vad kul att du vågade! Och du är väldigt snygg i dina sköna kläder. Inte alls tjock, bara kvinnliga former!

Jag har också den tunikan från H&M och tycker den passar alldeles utmärkt att ha som vanliga kläder. Har sett andra som har det också.

Trevlig helg! Kram!

2008-08-08 @ 21:54:18
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Klart man ska ha bekväma kläder på sig. Man är oftast som finast när man trivs i det man har på sig, det ser liksom naturligt och bra ut!



Ha det fint!

2008-08-11 @ 00:16:54
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: quinna08

Hej! Jag tycker det är jätte kul att få ta del av fler och fler som visar sina klädval fast att de inte kanske har "modell" kropp och absolut senaste modet. Utan visar upp det de trivs i för sin egen skull. Jag tillhör ju själv kategorin lite "mulligare" ;) Jag tycker det är kul med kläder, accessoarer, skor mm och delar gärna med mig mina klädval o dyl.



Ha en bra torsdag!

2008-08-14 @ 10:46:41
URL: http://quinna08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0