cupcakes

När jag kom hem efter en sväng på kvällen hade min goa dotter bakat cupcake ur hennes ny recept bok, som hon fick när hon fyllde i somras.   Ja självklart va det Leilas, den alla  köpt i sommar. Dom va så goda, smaka citron. Hon hade grön topping med rosa/lila hjärtan. Vi va så "glupska" så jag glömde ta kort innan vi åt upp dom. Hmm. Men dom va jätte fina och goda. Tack så mycket "gosgumman". Som tur va valde hon min fika dag så jag kunde fika med inte allt för dåligt samvete.

Han som skulle komma och titta (och senare hjälpa till med ) på frigebod bygget (eller där det ska bli bygge) , hade fått förhinder och kunde inte komma så nu hoppas vi på i morgon. På det viset fick jag en dag till på mig.

Hade tänkt kolla in HM i kväll men nu orkar jag inte, för i morgon hade dom 10% för "medemmar". Någon som vet några måsten ? I morgon jobbar jag eftermiddagspass så då blir det inte så mycket datatid ;( Så vi får se om jag hinner fynda något.

Kommentarer
Postat av: quinna08

Citron muffins med grön topping och rosa/lila hjärtan - mmmm . . . synd att du inte tog kort innan de låg i magen ;) Det låter som en riktigt fin sammansättning.



Ha en bra torsdag!

kram

J

2008-08-28 @ 07:18:57
URL: http://quinna08.blogg.se/
Postat av: Nergårds-Emma

Åh, den boken önskar jag mig. Vad mumsigt det låter!

Ha det bra på jobbet idag! Kram!

2008-08-28 @ 12:50:17
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0