dagens och gårdagens klädval!

Idag kommer dagens OCH gårdagens klädval. När jag jobbar och bara åker till jobbet och byter om till jobbkläder, så kan jag ibland ha samma kläder om dom fortfarande är fräscha förstås. Det va fallet i helgen. 
             
       Bilden är tagen av dottern i hennes rum, så det är hon som har saker överallt ;(

Jag har en grå topp från HM köpt i våras. Skön topp men ack så opraktisk när man har barn som ska bäras, den har en tendens att åka ner och visa bh:n :( Svarta pirat byxor från POP köpa för något år sedan, men används flitigt då dessa är en av mina favoriter. Och på fötterna en annan favorit mina inne skor.
Ser att det ser ut som  samma kläder som i fredags, hmm för titta om det finns något annat än svart och grått i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, toppar som glider av axlarna är verkligen ingen hit. Nu har jag inga barn att bära på, men väl en tung axelremsväska som ställer till det titt som tätt...

2008-08-10 @ 21:43:31
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Säljer kläder

Nu har vi massa nya klänningar till ett kanonpris!







saljerklader.blogg.se

2008-08-11 @ 03:26:52
URL: http://saljerklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0