fredag

Dagen börja stressig. Har varit på öppna förskolan. Men innan man kommer iväg, det tar ju sån tid!!! Ändå hade jag tur får stora sonen hade sovmorgon och skulle åka med mig till skolan, så han hjälpte till mycket. Nu är lille A så rörlig att man inte kan ta en dusch, ingen ide att försöka innan han vaknar för då måste man gå upp förre 5 och det gör inte jag. Jag tror att det löser sig sen och det gör det ju oftast fast det tar så mycket längre tid.

Idag va vi bara 4 mammor där (igår hade dom varit 16 men vet inte om det va med barn också) + 5 barn en liten skara som har träffats på öppna förskolan många gånger. Hon som är "fröken" på öppna va inte där idag, någon hade hört att hennes dotter skulle gifta sig i morgon. Dotter lever och har just fått barn med en annan tjej, säger man att man gifter sig då eller heter det partnerskap? Ja det spelar ingen roll.

Nu hör jag att tvättmaskin är färdig och jag öppna diskmaskin för den va också färdig innan jag satte mig så det är väl dax att ta tag i husmors sysslorna nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0