fredagmorgon

Så nu är det fredag och vi har längtat ;) För idag börjar öppna förskolan så lille A och jag ska åka dit, finns ju inga småbarn här där vi bor. Innan sommarlovet så märktes det att han tyckte det va kul att träffa dom andra barnen, så jag tror att han gillar det ännu mera nu.

Det händer saker hela tiden, medans jag sitter här och skriver så ställer han sig upp mot soffan, igår så börja han klättra upp i trappan, vi måste skaffa grind! Det är kul men man måste hålla koll hela tiden för man vet inte vad som händer nästa sekund.

Sambon lånade husbilen i morse ska åka till Målilla på speedway i helgen och åker direkt efter jobbet. Vi har just "pratat" via mns och han har ju så klart glömt hälften ;) Som tur är så är öppna på samma ort som han jobbar så jag får packa bilen med hans saker också. Han kanske ville träffa lille A en gång till och skyller på packningen ;) Vi ska ialla fall träffas efter öppna.



Den här krukan står på vägen in till oss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med helg, ha en fin fredag! =)

2008-08-15 @ 09:27:46
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Petra

Så vackert! Och synd att det är så långt till F&S för dig. Jag är nog bortskämd så har närmaste träningslokal på superkort cykelavstånd. Men att bo på landet är inte fel det heller. Längtar bort ibland när avgaserna här blir för påträngande =)

2008-08-15 @ 10:56:06
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0