godmorgon

Glömde berätta att igår kom mina kort som jag beställt från fujidirekt.se/sol  Snabb leverans tycker jag. Jag beställde i tisdagskväll och fick dom igår, två dagar. 100 kort som jag endast betalar porto, 29kr, för, nästan ingenting enligt mig. Men snabba er för sista dagen är 19/8 om man vill ha dom gratis.

Idag är det regn och rusk igen. Vakna av regnet i morse, inte av lille A. Just nu sitter han framför tv, men han är mest intresserad över alla boxar osv som finns under tv;n.

Här inga planer för dagen, man kanske ska städa i skafferiet. Finns nog ett och annat som har blivit gammalt. det gäller ju att passa på medans dom stora är hemma från skolan om man behöver hjälp med A.

Nu är det dax att koka gröt åt A sedan är det frukost för oss andra. S vaknar tidigt av sig själv men D har börjat ställa klockan för att vänja sig till skolan börjar, fast den ringer inte förrän 8,30. Hon får nog ställa den en halvtimme tidigare nästa vecka, fast det kommer att kännas tidigt ändå när skolan börjar för hon måste gå upp senast 6,45 för att hinna med bussen ;)

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Tack för kommentarerna i min blogg. Vad gäller boktips.



Jag läser mest deckare och då kan jag varmt rekommendera böckerna som Kathy Reichs skrivit, vet att vissa (de 2 första) är svåra att få tag på.



Helen Turstens böcker är bra.



Läser även andra böcker (baserade på sanna berättelser). Gillar den vite massajen serien.



SEn gillar jag Tisdagarna med Morrie, Alkemisten mfl

2008-08-08 @ 11:36:23
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0