Måndagmorgon

I natt har A bara vaknat en omgång, fast han vakna tidigt och ville inte somna om, hmm. Så nu sitter han mitt i leksakshögen och jag vid tv framför datorn. Orkar inte så mycket annat fast diskmaskin är färdig och tvättmaskin borde startas.
Jag jobbar eftermiddagspass i dag på mitt vanliga jobb (där jag jobbar vardagar när jag inte är mammaledig) . En arbetskamrat har blivit långtidssjukskriven så jag ska jobba 2 dagar i veckan den närmaste månaden till att börja med (sen 1 dag i veckan men det har varit planerat länge). Sen ska jag ut till skolorna och prata med barna fast det har vi inte bokat in ännu. Oj det hade jag nästan glömt, jag kommer ju jobba jätte mycke i höst. F kommer att vara hemma en dag i veckan och sen hoppas jag på att farmor och mormor hjälper mig. Vi har önskat barnomsorg efter nyår. Men hoppas ha dagar kvar så jag ska kunna vara hemma lite till =)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för din kommentar hos mig!

Ja det är ju alltid ett pussel det där med barnvakter och vilka dagar vem ska vara ledig osv...

Jag fick precis reda på nu i helgen att dagis är stängt på onsdag.... men som tur var så har vi barnvakter som ställde upp.



Ha det gott!

/Johanna

2008-08-11 @ 10:09:36
URL: http://radhusdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0