shoppingtaim

Om det blir som vi tänkt i dag så ska vi möta upp F på vägen och ta en sväng till stan på eftermiddagen. Jag har redan kollat in lite vad jag vill handla, om vi hinner titta på kläder åt mig, eller jag har kollat till A.
Va tycker ni om dessa från lindex

 Jag som är ett bamsefan vill ha denna. 99kr 100% bomull.

Ett par nya jeans är ett måste i höst.  Dessa med resår nere och reglerbar midja skulle passa A. 229kr

Bägge bilderna från lindex.


Vi ska kolla moppehjälm åt dottern änså länge använde hon stora sonen. Han ska kolla på jeans tycker jag fast han vill inte ens följa med. Vi skulle nog behöva titta på höstskor till A också. Tiden kommer nog inte att räcka till vi får nog pocka in en till eftermiddag ;)  Jag ska jobba ihelgen så du kanske jag kan kolla lite, vi får se

Kommentarer
Postat av: Gratistrix

Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix.

Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.



Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar.



http://gratistrix.blogg.se



Tävlingen sprids då till folket!



OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingen.



Det är en samlingssida för alla bloggtävlingar!

2008-08-07 @ 11:59:05
URL: http://gratistrix.blogg.se/
Postat av: Eva

Konstigt nog känner jag för tillfället ett totalt ointresse för nya kläder. Inte alls likt mig, som shoppar titt som tätt... Kanske det dåliga vädret som gjort att jag tappat lusten. Eller det faktum att garderoben är sprängfylld av kläder... (som jag dessutom inte använder/tycker om).

Ha en bra dag!

2008-08-07 @ 14:17:29
URL: http://suntliv2.blogg.se/
Postat av: Inredningsgalen

Finns så mycket fint till barn idag. Känner att det är tur att vi inte har barn ännu, hade nog shoppat ihjäl mig på barnkläder!

Men visst hade det varit kul att få inreda ett barnrum, finns så mycket kul man kan göra.

2008-08-07 @ 22:13:57
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0