tisdag

Usch i dag är det svårt att komma igång att göra något. Vi har ialla fall gått våran morgonpromenad A och jag, han somna som vanligt så det är nu jag ska passa på att göra massor ;)
Förstår inte tycker att jag plockar jämnt men så kommer det nytt hela tiden. Tyvärr så är jag själv en sån där som har grejor överallt så jag kan inte gorma på dom andra heller ;) Högen på köksbordet är min, rensar undan den men så hamnar det nya papper där igen ;)

Ska försöka vara ute lite idag, inte så mycket till sol men disigt men det är varmt. Man kanske ska passa på att tvätta fönstren. Hmm nu blev det ju mera att göra jag som inte har kommit igång ännu. Ja vi får se.

Sambon skickar länkar på dörrar och fönster som vi kan ha i frigeboden som ska byggas. Usch så svårt det är när man inte vet hur man vill ha det. Han som ska hjälpa till att snickra ska komma över i morgon och titta, då är det ju bra om man vet hur man vill ha det. Sambon blir "knasig" på mig som inte vet hur jag vill ha det och sen så ändrar jag mig också. Någon som vet någon bra sida med frigebodar eller har någon egen man kan få "titta" på. Det ända vi riktigt vet är att det ska vara sovloft för att få så mycket golv yta som möjligt. Eller" vi vet"  jag vet ska det väl vara F har nog någon aning om hur det kommer att bli (hoppas jag).

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oj, friggebodar känns som ett helt okänt kapitel även för mig. Hoppas att ni hittar på något praktiskt och bra. Det finns ju allt att hitta på Internet nu, så googla så kanske ni hittar några bra tips. :)

Ha en fin kväll!

2008-08-26 @ 17:38:37
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0