trött!

I dag är det regn och rusk igen. Börja redan i natt. A har haft en hopplös natt igen, hoppas på att det har att göra med sprutan han fick igår så att det går över ;) Så här är vi trötta och griniga idag. Han sover redan nu, typ 2 timmar tidigare än vanligt. Egentligen skulle man väl passa på att vila, men har tänkt ha städdag i dag. Så vi får vänta och se om jag hinner det om han sover en gång till idag.

Idag är det bara jag och A hemma. Stora sonen börjar andra året på gymnasiet idag. Så nu är det som vanligt igen. Gäller att passa på att känna efter för i morgon ska jag jobba igen och pappa F ska vara hemma. Hoppas F får sova lite då, han kan inte slappna av alls såna här nätter när A inte kan sova. Jag kan i alla fall slöa och sover nästan ändå.

Måste komma ihåg att ringa och kolla om dotterns avbokning på ridskolan gått fram, bad dom maila tillbaka men inte fått något svar. Så nu måste jag kolla när dom har telefontid och hoppas att A håller sig lugn. Så mycket lättare det vore om dom svarat via mail, även för deras del, nu måste dom ha kontakt med mig som ska säga upp tiden istället för någon som kanske vill ha plats.
Hon har ridit i ungefär 7år men känner att hon inte har tid nu när hon ska gå i nian. Hon vill lägga tiden på skolan och på kören hon sjunger i.


Har är några fiskar från dammen. Det räcker att man ställer sig vid platsen där dom brukar få mat så kommer dom simmande. Vi fick några nya i måndags, en arbetskamrat ville inte ha sina kvar nu när det blev höst/vinter. Vi tackar och bockar. Alltid bra med nytt blod;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Ja det gör ju det, speicellt eftersom jag tappar bort varannan penna och kluddar ner vartanat block, haha :D



Kram

2008-08-20 @ 14:48:26
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0