max

Allt flöt på bra i stan. Fast det tog tid med dotterns hjälm köp. Åkte runt till några affärer men hitta ingen som hon ville ha i rätt storlek. Så vi bestämde att vi köper nya glasögon och handskar och så använder hon brosans hjälm. Hon tyckte det va ok.
Vi åt mat på Max  Jag har en förkärlek för  (Bild från max) Tur att det inte blir så ofta, fast kom just på att vi åt pizza i söndags. Hm, det va ju inte bra.
Sen hade jag tur och fick en sväng på Lindex. Köpte bara lite rea på rea kläder till mig. Lille A fick en keps.
Därefter så fick stora sonen köpa jeans. Det behöver han verkligen till skolstarten.
Köpte lite småsaker på rusta en affär jag sällan är in på. Köpte muffinsformar med blommor på dom va söta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0