andra advent

Blev inget adventsfika med syrran, tyvärr :(
Men sambons syrra med familj kom över så jag fick advents fika med lussebulle och pepparkaka i alla fall =) Och en massa prat fick jag också ;)  A tyckte också det va kul, han fick ju en lekstund med kusinen.

Mina stora barn kom hem från sin pappa på sen eftermiddag. Stackars dottern har så har så många funderingar på sitt gymnasieval. Mest för att vi inte tycker lika tror jag. Även fast jag sagt att jag kommer stötta henne vad hon än väljer. I morgon ska hon (och alla 9:or i kommunen ) till kommunens gymnasieskola för att kolla in några lektioner. Dom får välja ut tre programm som dom ska följa.

Inte hunnit gjort så mycket idag, hade tänkt få lite mera julig här hemma. Men inte blivit ett dugg:(  Men det känns ändå ok, jag har inte så mycket inbokat den här veckan. Så hoppas hinna lite i veckan.
I morgon är det Öppna förskolan i kyrkan som gäller. Tror att det är pepparkaksbak som är på schemat.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Härligt att du är med och tävlar!



:) Man tager vad man haver:)



Postat av: Zinkis

Tack så mycket för kommentaren hos mig!!Gillade dina lussebullar längre ner...;)

Kram

2008-12-07 @ 22:32:08
URL: http://zinkbaljan.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att ni får en mysig Måndag

2008-12-08 @ 08:27:01
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0