dag på stan

Idag blev det en hel dag på stan. Åkte vid 11 och kom inte hem förrän halv nio. Vi va helt slut. Faktiskt inte så mycket folk som jag trodde.
Vi börja med att åka dit där sambon säljer julgranar ett ställe jag inte besökt förrut. Blev lite orolig när det va stopp på E4 och dom sa på radion att olyckan hade hänt för en timme sedan men vi hade tur behövde bara stå 15-20 min. Inte så många "nya" affärer på vid det köpcentrumet men fullt tillräckligt och som sagt inte så mycket folk.
Sambon blev jätte glad att vi kom han har ju inte träffat lille A sen i torsdags eftermiddag. A sover ju både när han åker och när han kommer hem.
Sen åkte vidare hemmåt med mellan "landning" på Gränby i Uppsala, där va det lite mera folk.
Det blev lite mera julklappar köpta till dom stora barnen. Stora sonen köpte en massa snyggt på Jack och Jones, undrar om jag kan få han att ställa upp på en bild så ni får se ;)  Själv köpte jag bara en mössa till mig :( Letade efter en kjol att ha hemma, har blivit så inspirerad av Nergårds-emma  hon har alltid så fina kjolar på sig =)  Men igår tyckte jag att det bara fanns "gåbort" kjolar att ha på jul/nyårsfesterna.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Tack så mycket :-)

Oj, det var en lång dag på stan! Tur att du hittade en del. Nä, kjolar är det ont om just nu tycker jag. Det är ju mest festkläder i butikerna. Då kan man lika gärna vänta till rean om några dagar.

God Jul och många kramar!

2008-12-23 @ 12:04:39
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0