kvällsmacka

Sitter äntligen vid datorn.
Har hunnit varit ute på massor, ja kanske inte då men ändel. Började meed att köra svärmor till mitt jobb där hon hade tid. Så jag och A passa på att besöka dom en långstund i dag =)
När hon va färdig där bjöd hon mig på ett av fiken där. Sen tog vi en sväng till affären när vi ändå va i "civilisationen".

Dom stora barna slutar skolan i dag så dom va hemma när vi kom hem. Tog en "julskolsavslutningsfika" med dom innan det va dax att köra dom till bussen.
Hade som vanligt glömt en del när jag handla så det blev en sväng till affären igen. Passa då på att köpa skivad julskinka och inlaggd sill i charken. Jag gillar verkligen Ica i Österbybruk där dom har betjäning i charken  mycket bättre än på många andra ställen i den här kommunen. Sillen va gudomlig :) Va inget fel på julskinkan heller ;)  Kommer att vara ensam hemma hela dagarna  i helgen så lite "tröstmat" måste man ju ha.

Nu ska jag och A se på barntv, men hoppas sen ha mycket tid för bloggande i helgen =)


Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

hoppas charken som sådan alltid kommer att få finnas kvar, det är så bullerbymysigt att få kika och peka på ostar och korvar hihi



Ha en jättemysig helg <3

2008-12-19 @ 21:33:36
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0