lönebesked

Igår kom mitt lönebesked. Jag blev glatt överaskad =) Fick massor med pengar ( massor för mig iallafall). Fick nästan ut lika mycket som jag har i bruttolön, har ju jobbat en massa extra + helgjobbandet. Tyvärr hade dom missat att jag är mammaledig! Så jag fick även ut månadslön. Kul nu men ack så hemskt när det ska betalas tillbaka :( Ska betala tillbaka en 3/4 av det jag fick, hmmm. Fick däremot inte tag någon på lönekontoret igår, dom håller på att byta lokaler och nästa vecka är det ju jul så jag undrar om någon jobbar då. Jaja jag får prova varje vardag och se om det är någon som svarar och vill ha tillbaka några pengar ;) Får sätta in dom på ett konto som jag inte använder så dom inte tar slut innan dom ska tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul med extra cash...men förstår att det måste vara jobbigt att inte kunna använda allt :-(



Tack för gulliga ord på min blogg! Önskar dig en underbar jul!!

2008-12-20 @ 11:30:48
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0