måndag morgon =)

Inte ofta måndags mornar känns ok, men det gör det idag. Fast det är massor med saker kvar att göra. Har just börjat undra öcer hur/när vi ska få in granen. När jag bodde själv hade jag plastgran och det va inga problem. Men nu har vi en kungsgran som står och väntar. Dom är ju så stora, vida och tunga! Ja ja vi får se. Sambon åker ju förre 7 och kommer hem efter 22, igår va hon kvart i elva innan han kom hem :(
Idag har stora sonen föllt med, får se hur det går. Om han bara är i vägen eller om han kommer göra någon nytta.

 I natt va A lite "knölig" så han fick en flaska välling på natten. Men vi bytte inte blöja och det skulle vi ha gjort för i morse vakna jag av att det va blött i sängen ( ja han låg hos oss). Vem tror ni bädda rent i sängen i går? Så nu får tvättmaskinen gå varm hela dagen för att tvätta madrasser osv. BLÄÄ!

Annars vet vi inte vad vi ska göra idag, dottern och jag (ja lilla sonen A är också med). Fundera ett tag på att ta en sväng till stan för att shoppa någon julklapp. Stackars dotter kommer inte få så många annars:(  Eller om det blir mera julgodis fixa, dottern brukar vara bra på det ( jag är dock mest,hmmm).

Lite lite snö kom igår kväll så nu ser det så fint ut när man tittar ut. Lite kallt också så himlen är så därt vackert rosa nu.

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du får en mysig jul:)

2008-12-22 @ 12:23:55
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Petra

Halloj! Kände också att den här måndagsmorgonen inte alls var motig, utan ganska mysig =) Och då gick jag ändå till jobbet, ha ha.

2008-12-22 @ 21:21:12
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0