repris

Idag blir det en repris på dagen, men hoppas det inte blir samma svar som igår. Va helt slut i går och så hade vi våran kompisar här när jag kom hem. Han va kvar på mat och sen satt vi i tv soffan. Måste ju se körslaget som börjat igen. Jag tror på Team Wells, va tror ni?

Humör: Riktigt bra.
Gjort: Duschat + ätit frukost.
Planer: Jobba
Ser på: datorn.
Lyssnar på: datorns surr.
Läser: Bloggar.
Dricker:jordgubbsthe
Äter: Skinkmackor.
Bästa: Det är ju lördags ;) och ska bara jobba i morgon också seen är det inte dax förrän nästa år (nyårsdagen!)
Sämsta: Kan inte komma på något så allt måste väl vara bra ? Nä just ja idag dag är det "julfest" i bygdegården med dans kring granen, men jag jobbar så jag kan inte följa med:(
Barn: A blivit förkyld igen.
Väder: Mörkt och kallt

Kommentarer
Postat av: Petra

Jordgubbste lät himla gott! Hoppas du haft en bra dag. Kram!

2008-12-27 @ 19:26:06
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0