Slö onsdag!

Blää, har inte lust att göra något. Känner mig inge bra. Usch och fy för förkylningar. Tänker på stackars A som varit förkyld så länge, inte fattade jag att det va så här man mår :(
Har en maskin tvätt som varit färdig länge och jag orkar inte ens hänga den.
Och inte hjälper det att det är gråare än grått ute. Vill helst bara ligga i soffan och titta in i akvariet ( som visserligen skulle behövas göras rent, men det får bli en annan dag).



Har ju inte vissat någon av våra adventsljustackar. Så här kommer den ena för att jag ska piggas upp lite ;)
Själva ljusstacken har sonen gjort i skolan förra året. Så enkel men ändå fin. Jag är ju en sån som helst håller på traditionerna och har vita ljus men tyckte att det skulle vara fint med röda, så så fick det bli. Va tycker ni ? hade det varit bättre med vita ?
Duken har en fd arbetskamrat till mamma vävt, tycker jätte mycket om den. Och inte gör det saken sämre att jag vet vem som gjort den:)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Mysigt Jag valde också att ha röda ljus i år

2008-12-11 @ 08:13:03
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0