söndagskväll

Blev inte lika sent i dag på jobbet. Men orka inte springa något på stan, det blev bara en besök på apoteket så att lille A får lite mera alvedon.
Han va så hängig  när jag kom hem, lille plutten. Satte oss i soffan och myste en liten stund.
Strax därefter kom svägerskan med familj. Hon skulle lämna tillbaka lite bebiskläder som hon lånat, så jag kan lämna dom vidare till syrran och deras lille J.
Bjöd på en liten mackfika då jag va hungrig efter jag kommit hem från jobbet. Avsluta med lite av julgodiset dottern gjort. Så nu har hon jobb där till nästa jul ;)  Hon har gjort Leilas rochy road, svärmorskola, rispuffar i choklad och Mosartskulor. Allt smakar smakskens !
Inte så bra för min viktminskning, tyvärr. Har lovat mig själv att äta det jag vill men inte gå upp så mycket, så det får bli många långa promenader nu när jag är ledig några dagar.

Här är det lite kallare idag, nästan 10 minus ;)  Så jag eldar i kamin och myser under filten. Läser lite bloggar och har tv på. Dottern och stora sonen sitter brevid och ser på "Shakespeare in love". Dotterns val, sonen lite ¨puttrig"  han hade tänkt se "Sagan om ringen", men han sitter kvar så den är nog lite bra i allafall. Själv har jag redan sett den , men sitter kvar som sällskap ;)  Skulle inte ha skrivit att sonen sitter här för nu gick han....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Här har det varit alldeles för mycket godis i helgen

Det blir att promenera för mig med

2008-12-28 @ 22:19:58
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0