tisdag i stan

Idag styrde vi kosan till stan. A mådde mycket bättre så det har gått bra.
Vi köpte inte så mycket, alldeles för myckt folk för oss lantlollor ;)

Men nu äntligen har vi köpt en grind till trappen. Nu är bara frågan ska vi sätta den uppe, där vi numera ska ha sovrummet (och där A också kommer att sova ett tag till)  eller nere där A kommer att ha sitt lekrum och där vi tillbringar den mesta tiden. Han har ju redan klättrat hela trappan upp en gång och halva trappen massor, hmmm.

Sonen köpte en jätte snygg ulljacka på Kappahl (  hittar tyvärr inte den på hemsidan). Såg lite tuffare ut än dom vi sett tidigare. Den va inte på rean och kostade 999kr men hade som tur är en rabattlapp på 25% så priset blev 749. Kappahl har ju nästan alltid en 25% lapp om man har Coops medmera kort, som mig.

Själv letade jag efter en kjol att ha hemma men hitta ingen, jo en i XS som tyvärr inte min storlek ;)  Trodde att nu när rean va att det skulle komma fram lite annat än alla partykjolar till jul/nyår. Såna snygga hitta jag hur många som helst. Men en sån ville jag inte ha denna gång :(  Så det blev inga köp för mig.

Vi titta även på ett WII men köpte ingen. Men nu har vi (nästan) bestämt oss för att köpa ett ändå =) Det är jag i vanlig ordning som velar. Sambon åker nog in i morgon bitti och köper ett så vi har något att göra i morgon på nyårsafton =)
För vi blir hemma hela familjen och det känns riktigt skönt att kunna mysa med sina nära och kära =)  Vet ju inte hur många år till som dom stora barnen vill vara hemma.
Håller som bäst på att planera nyårsmenyn, för äta gott måste man ju även fast det bara är vi. Tror att det iallafall blir saffranspanacotta till efter rätt. Smaskens !

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wii är himla kul!

Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

2008-12-30 @ 23:50:44
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Tess

Gott nytt år Smilla.

Jag önskar dig en härlig kväll så hörs vi nästa år :)



Kram

2008-12-31 @ 16:44:35
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0