17 år

Hu vad tiden går! Idag fyller min stora son 17 år. Känns konstigt för jag känner min inte mer än max 30 hihi (och det blir svårt va inte 13 när jag fick han). Vi ska bara fira vi i familjen idag (för det händer saker här i eftermiddag/kväll  och vill ju inte köra iväg dom när vi ska bort) ska ha kalas för släkten i morgon.
Det ringde just en kompis så S har åkte iväg, kompisen visste nog inte att det va S födelsedag.
Ska fixa det sista tills imorgon, baka tårta och ta en sista dans med dammsugaren.
Hoppas hinna skriva fler inlägg under dagen. (måste ju berätta vad vi ska göra ikväll om ni inte har listat ut det redan;)

  Paketet hann inte S få innan han åkte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0