kalaståg

Glömde att visa detta fina tåg som A fick när han föddes av en arbetskamrat till mig. Som det nu va dax att ta fram.

Som ni ser så står det en etta på fjärde vagnen, den siffra byter man ut vid nästa födelsedag. Finns sex siffror, så fem år till kommer tåget åtminnstone vara med ;)
Tyvärr passa inte vanliga julgransljus så nu letar jag efter lite grövre ljus.

Alla kunde ju inte komma igår när vi hade kalaset, tyvärr. Så några kom idag ändå.
Faddern kom med en xylofon, så nu har det "spelats" massor =) Han tordes han som inte har några egna barn. Han lovar även att komma med ett annat instrument nästa år.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefint tåg! Ett sånt skulle jag vilja ha... (sonen också hoppas jag)



tack för att du besöker mig och lämnar spår, sånt är skoj, nu skall jag kika runt lite på din blogg!



Kram L

2008-07-31 @ 22:31:17
URL: http://www.sandmellantarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0