loppis

När vi va uppe hos svärföräldrarna fråga svärmor om vi inte skulle åka på loppis. Jag nappa direkt, gillar såna men inte varit på några på länge, faktiskt bara en på hela sommaren. Vi åkte till Ewa`s loppis i Skållbo, man svänger av 76 en bit norr om Forsmark. Där fanns massor både sånt man vill ha med hem och annat. Jag köpte en fin fotoram som jag kommer att sätta ett kort på A  i och ha på nattduksbordet, tror jag. Köpte även ett knopp pussel till A med Bamse på badstranden.

   
Visst är ramen fin, nästan lite romantiskt, ska kanske sätta in ett kort på F istället.

 
Ett riktigt somrigt pussel!

Efter loppisen bjöd svärmor på creps, smask. Känner mig verkligen  bortskämd av svärmor ,hon är så snäll.

Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

Bra tips på loppis i närområdet! På Ewas Loppis har jag inte varit. Det är alltid kul med loppisfynd, ramen är ju så söt.



/Sara Small Town

2008-07-20 @ 23:12:10
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0