mera husbil

                                                                              

Så här nära stod vi med husbilen. Jag sitter på trappstegen och tar kortet.  Bara några meter ner till vattnet.Den enda som tordes bada va A . Jag och F  tyckte det va för kallt ;) Men A älskar att plaska, han satt på mina fötter, för badbyxorna hade vi glömt, så jag blev också blöt. Men mysigt va det. När vi kände att det va dax att dra vidare så stanna vi till på ett ställe där dett kort är taget.

                                                    



Vilken utsikt. Visst är Sverige fantastiskt! Det är svårt att få bra kort med mobilen. Men hoppas ni känner känslan jag vill ge er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder du visar! Måste ha varit kanonmysigt att varit där =)

Ja plocka in lavendeln du, jag vet inte exakt när dne ska plockas in, men jag tyckte det såg ut som att det var dags =)

Kram Malin

2008-07-28 @ 16:38:37
URL: http://vitahjartanrosadrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0