ljudbok

Hej go vänner nu är jag här igen ;)
Dagen idag blev så skön som jag hoppades på. Somna till och med när A sov, fast jag lyssna på en bok i öronen. Lyssnar på "Tyskungen" av Camilla Läckberg, inte kommit så långt (+ att jag sovit bort en del ) men kan verkligen rekommendera den om man gillar dekare med vardagsliv innehåll. Har lyssnat på hennes tidigare och jag gillar dom.
Jag provar storytel man får lyssna på en bok direkt i örat från mobilen. Vill du också prova gratis ?

Lyssna på ljudböcker där det passar dig bäst. Ha över 600 ljudböcker tillgängliga i fickan prova själva genom att SMS:ar bokbuzz till 71160.

Ljudböckerna strömmas till mobilen över mobilnätet, så du behöver inget extra minne på mobilen. Lyssning sker utan avbrott även om du förlorar täckningen eftersom programmet kontinuerligt buffrar cirka 7 minuter. Datatrafiken är kostnadsfri vid lyssning inom Sverige för kunder hos Telia, Tele2, Telenor, Tre och Halebop. Hos
övriga operatörer tillkommer datatrafik enligt ordinarie taxor. Utomlands är datatrafiken inte inkluderad och nyttjandet kan bli mycket dyrt. 

Det är enkelt att ladda ned det program som behövs på mobilen för att använda Storytel. Tjänsten fungerar med nästan alla SonyEricsson och Nokia, samt några Samsung-telefoner.

Ordinarie pris är 49 kr per vecka eller 169 kr per månad för obegränsad lyssning.  


     Bilder från adlibris.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0