Åska! & speedway

Äntligen har det slutat åska! Kan inte blogga (inte använda datorn alls) när det åskar för då är det risk att modemet (allt som är elektriskt) slutar funkar. Vet inte hur många som åskan "tagit" för oss. Telefonen sluta fungera förra gången :(  Har plockat fram en gammal, som inte är bärbar. Så svårt det är när man måste sitta still och prata ( D gillar inte att den är i köket så ALLA kan höra vad man pratar om)
Har haft en riktig slödag idag. Skyller på vädret ;)  Till och med sovit när A hade sovstund.
I kväll har vi grillat trots regnet!  Våran kompis M är här, och nu är det speedway (GP) på tv som gäller. Något som jag tycker är kul att titta på även fast jag retar killarna med att säga att jag håller på Jason Crump för att han är SÅ snygg ;)  Dom "hejar" på Greg Hancock. Han kör schysst och är ju Rospigg ;)  så jag förstår dom. Av svenskarna är det Fredrik Lindgren som ligger bäst till.

 Ja va tycker ni,  visst är han snygg ;)

Kommentarer
Postat av: Danni

Jag hatar också att stå och prata i telefon där alla kan höra en, inte nice!

Skönt med slödag sen ;)

2008-06-29 @ 01:35:50
URL: http://miumiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0