natti natti

Nu är det snart dax för sängen. Ska jobba imorgon, är ju egentligen mammaledig men jobbar lite extra nu i juni när dom andra börjar villa ha semester. Det är jätte kul att träfffa arbetskamraterna, även fast jag träffar dom ofta. Har turen att dom ringer och bjuder med mig när det ska hända saker.
A somna när han fick vällingsflaskan och dom stora sa just godnatt. Så nu är det min tur. F är på speedway i Eskilstuna och kommer hem snart. Tänkte ligga i sängen när han kommer annars tar det minst en halvtimme till för att prata om dagen, nu kan vi ta det i sängen och nästan sova under tiden.
Har fått napp på min annons på "arbetsnätet" pratat med en tjej från Uppsala som har en tripp trapp med bygel (och skinrem) för 400kr.  Känns jätte bra. Jag ska höra av mig i helgen så ska vi bestämma när/var/hur vi ska byta ägare på stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0