Promenad

HÄRLIGA promenader. Så skönt det är att bo på landet när solen skiner och man är ute och går. Fåglarna kvittrade en och annan bil åkte förbi. A börjar bli lite intresserad av bilar, tittar efter dom och låter.
D har hjälpt mig att föra över lite kort från kameran ( är ju inte så bra på sånt här teknisk;)
Nu är jag sen till jobbet igen :( förstår inte, finns nog ingen sån tidsopptimist som mig.
Vi ska få räkmackor till lunch i dag på jobbet. (Det är ju dan förre midsommarafton.) Jag ska åka och hämta dom innan jag kommer till jobbet. Dom ska hämtas på café Ekan i Östhammar, där brukar dom ha gott fika ;) Dom har visst bytt ägare men hoppas det fortfarande är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0